søndag 15. mai 2011

Hvit barnekjole

















Jeg fant noen nydelige, gamle laken i en kjempekoselig


bruktbutikk i Sverige og tenkte at disse kan jeg sikkert gjøre noe med ;O)


Her er resultatet



En søt midstommerkjole til en liten jente



Synes det var fine detaljer å få frem initialet og en liten lomme.


Da kjolen er rett nederst valgte jeg å lage snitt nederst i sidene,


i åpningene til hode og armer sydde jeg på blonder.


Str. 6 år


Til salgs hos Anki i Sunne/Sverige





post signature

1 kommentar:

  1. Den kjolen ble bare rålekker Rebecka! Du blir bare bedre og bedre på dette du:) Har du sydd mamelukkene under også? Håper vi får ei lita jente som kan gå med en av dine kreasjoner:)
    Er det i Sunne dere har familien? Jeg drar dit neste uke. Seminar med jobben. Er spent for jeg har aldri vært der. Vi skal visstnok på selma lagerløf sitt hjem og rosegården eller noe sånt. Håper dere alle har det bra. Leeenge siden sist.
    God klem fra meg!

    SvarSlett